ajai's FotoPage

By: Ajai stain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Sunday, 10-Oct-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
tadika

shazwan n me
which one is me..?
gambo aku ngan shazwan nabil time tadika...hihi..


Wednesday, 6-Oct-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
deutsch abend 04

jebong ngan atok
sebelum bertolak..ada kuchai..
ini aku
View all 60 photos...
dinner deutsch abend 2004..buat kat holiday villa, subang...27 september2004..very successful event..


Tuesday, 5-Oct-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
makan pizza tepi tasik

group yg gi seksyen 9 beli pizza
bert ngan aku
yg lain tunggu kat tasik
View all 41 photos...
gambo ni dah lama aku amik..baru skang nak upload masuk fotopages..hehe.. gambo ni amik time kitaorg ramai2 makan pizza shakeys kat tepi tasik shah alam sempena besday budak2 bulan 2,3 ngan 4


Monday, 4-Oct-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
parti kat umah heiko

lepak kay gym
minum
bukan main laju lg asoi nak makan
View all 57 photos...
gambo2 ni dah lama dah pon amik...aku pon dah tak ingat bila...haha..time tu ada party kat umah heiko...


Wednesday, 31-Mar-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
life in cemara

aku dan moto kesayangan..
bergambar kat moto..
lagi gambar kat moto..
View all 37 photos...
koleksi gambar2 idup aku ngan member2 aku kat cemara....


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net